Sıkça Sorulan Sorular

- Geri Dönüşüm Puanları Neye Göre Tanımlanıyor?

Geri dönüşüm puanları iki kategoride tanımlanmaktadır:

Tekrar Kullanılabilir Ürünler: Tarif kartı, künye kartı, dış paket, mandal, buz aküsü, cam şişe gibi tekrar kullanılabilir olan ürünlerdir. Burada önemli olan, teslim edilen malzemelerin yeniden kullanılabilir halde yani hasar görmemiş şekilde teslim edilmesidir. Tanımlanan puanlar ürüne göre değişir. Bu ürünler için tanımlanan puanlar geri dönüşüme gönderilenlere nazaran daha yüksektir. Tekrar kullanılamayacak halde teslim edilen ürünler, geri dönüşüme gönderilen ürünler olarak kabul edilir.


Geri Dönüşüme Gönderilen Ürünler: Bu ürünler plastik ya da karton kap gibi tekrar dönüştürülebilir ürünlerdir. Bu ürünler için de iade edilen gramaja göre para puan tanımı yapılır.




- İstanbul ve İzmir Teslimatınız Var Mı?

Şu an için sadece Ankara'ya teslimatımız bulunmaktadır.




- Malzemeleri Nereden Tedarik Ediyorsunuz?

Malzemelerimizin türüne göre farklı tedarikçiler ile çalışmaktayız.

Tereyağı: Trabzon/Tonya ilçesinden

Zeytinyağı: Mersin/Mut ilçesinden

Et Çeşitleri: Ankara - Anlaşmalı kasaplarımızdan

Sebzeler: Mevsiminde bahçemizden, bunun dışında ise anlaşmalı olduğumuz manavlardan tedarik edilmektedir.




- Et ve Sebzelerin Taze Kalmasını Nasıl Sağlıyorsunuz?

Tüm et ve sebzeler günlük olarak tedarik edilmektedir. Sebzeler gelen siparişlere göre anlık olarak doğranıp paketlenmektedir. Etler ise marinasyon işlemi tamamlandıktan sonra vakumlanıp paketlenmektedir. Teslimatlar ise mobil soğutucular ile soğuk zincir kırılmadan yapılmaktadır.




- Mahallem Sistemde Tanımlı Değil. Ne Yapmalıyım?

Bu gibi durumlarda uygunsa alternatif adresleri deneyebilirsiniz. Örneğin ev adresi yerine iş adresinizi girip teslim alabilirsiniz. Bu şekilde de uygun olmaması halinde sitemizde bulunan canlı destek ya da iletişim sayfasından bizimle irtibata geçebilirsiniz. Mahallenizin dağıtıma uygun bulunması durumunda tanımlaması yapılacaktır.




- İş Yerlerine Toplu Siparişlerde İndirim Yapabiliyor Musunuz?

Haftalık tekrarlayacak şekilde planlanan ya da belirli bir tutar üzerindeki alışverişler için toplu sipariş indirimi yapabiliyoruz. Bu şekildeki talepleriniz için canlı destek ya da iletişim sayfasından bizimle irtibata geçebilirsiniz.




- Paketimi Sistemin Verdiğinden Farklı Bir Saatte Almak İstiyorum.

Teslimatlar her gün belirli bir rotaya göre yapılmaktadır. Ancak siparişi alacağınız saat aralığı sizin için uygun değil ise bu durumda bizimle iletişime geçerek istediğiniz saati bildirebilirsiniz. Uygun olması durumunda rota planı revize edilip talebiniz karşılanacaktır.




- Toplu Yemek Siparişi Verdim. Paketleri Gün Gün Teslim Almak İstiyorum.

Bu durumda bizimle iletişime geçmeniz gerekmektedir. Ürün teslimatlarınız en fazla iki seferde yapılmaktadır. Bu sebeple talep ettiğiniz paket listesini ikiye bölüp bildirmeniz durumunda teslimat planınız buna göre oluşturulacaktır.




- Ürünlerin Saklama Süresi Ne Kadar?

Her paket için farklı saklama süresi bulunmaktadır. Ürünlerin raf ömrü tarif kartlarında belirtilmektedir. Tarif kartlarında belirtilen raf ömürleri buzdolabında saklama durumu için geçerlidir. Teslim aldıktan itibaren ikinci gün içinde yapmayacağınız yemek kitlerinde bulunan tavuk ve kırmızı etleri buzlukta bekletmeniz gerekmektedir.




- Sodexo, Ticket, Multinet İle Ödeme Yapabiliyor Muyuz?

Maalesef şu an için bu kartlar ile ödeme alamıyoruz.